Vanliga Frågor

Vilka öppettider har Bagheeras kundtjänst

Måndag – torsdag når du oss på telefon mellan 08.00-16.45 Fredagar finns vi på plats mellan 08.00 – 16.00 Mailförfrågan besvaras måndagar – fredagar. Eventuella mail som kommer in till oss på lördagar och helgdagar besvaras nästa vardag.

Kontakta oss här

Var är min order?

Vi levererar din order så snabbt som möjligt, normalt inom 1-4 arbetsdagar.

När din order har skickats kan du följa med i leveransprocessen genom att antingen:

  • Klicka på spårningslänken i ditt leveransmail.
  • Logga in på Mitt konto och spåra leveransen
  • Ringa vår kundtjänst för mer information om din beställning
Kan jag ta bort eller ändra en lagd order?

Har din order inte packats eller hunnit lämna lagret så kan vi ändra/komplettera din order. Hör gärna av dig till oss omgående så kan vi försöka lösa din förfrågan.

Hur får jag reda på status på min order?

När du lägger din order får du en orderbekräftelse av oss. När beställningen är skickad får du ett nytt meddelande med en länk till Posten för leveransstatus där du ser vart försändelsen befinner sig.

Hur levereras min beställning?

Vi skickar med PostNord till ett ombud nära dig.
Du får ett SMS när paketet är redo att hämtas.

Kan jag avbeställa min order?

Kontakta oss så fort som möjligt om du vill avbeställa din order. Har din order inte packats eller hunnit lämna lagret så annullerar vi din order. Har ordern redan skickats har du fri returrätt, men du måste meddela oss för att få vidare instruktioner samt hämta ut paketet för att du inte ska debiteras för outlöst paket.